CAMARA

domingo, 4 de junio de 2017

PRIMER DIA DE RAMADÁN

PRIMER DIA DE RAMADÀN

Com ja sabeu varen comenzar el passat dissabte el Ramadàn.
Ens varem despertar per la madrugada a les 3:30 per menjar alguna cosa, com era el primer dia no varem menjar casi res ningú, desprès varem anar a dormir, quant em vaig despertar eren les 11:00, vaig anar a banyar-me, vaig estar mirant un poc la tele, ja no sabia que fer i vaig decidir anar a Palma, vaig cridar a un amic i ell també li va agradar l’idea em vaig vestir i vaig passar per ca seva, varem anar al Fan varem estar molt de temps allí fins que ens varem cansar i varem tornar, quant vaig arribar estava tota la família com era el primer dia mu mare va cridar al meu germans i varen venir tots, aquest va ser el meu primer dia. 

2 comentarios:

  1. Molt bon primer dia de Ramandán, la questió deu ser estar entretengut i no pensar en menjar. Jo no se si podria aguantar.. L'altre dia tenia molt curiositat de saber en quants anys començaveu a fer el Ramandán i vaig entendre que les nines a la primera mestuació, però el homos no acab d'entendre quan comensen, no hi ha una edat? o això es decideix cada família o el nin mateix?
    Que tenguis un molt bon final de Ramadán.

    ResponderEliminar
  2. Hey, ja han passat uns quants dies de Ramadán, com ho dus? Deu ser un poc dur, però com be ha dit na Neus: "la qüestió es estar entretengut i no pensar amb so menjar".

    ResponderEliminar